Dura lex sed lex? Nie w internecie!

Zróbmy coś razem!
Zadzwoń: +48 511 99 33 12

W sprawie niejakiego projektu kocham gotować, robi się duży fame w internecie. Macie możliwość na żywo obserwować kilka ciekawych, społecznych wydarzeń i socjologicznych zachowań.

Po pierwsze, ludzie myślą że w internecie bezkarnie można obrażać kogoś publicznie, że mają pełne prawo do tego, a gdy ktoś stwierdzi że poczuł się urażony, banda gimbazy, czy jakkolwiek dziś nazwać „dzieci neo” zaczynają się wydzierać że nie ma wolności słowa, choć prawdopodobnie nie znają oni ani konstytucji, ani pojęcia „wolność słowa”.

Po drugie, jak łatwo jest zarabiać pieniądze na gromadzeniu ludzi którzy „lubią to” przez propagowanie akcji nienawiści. Nie tylko o facebooka chodzi. Wystarczy popatrzeć na akcję „nie oddamy krzyża”, czy naszych polityków. Ludzie angażują się w coś czego nawet nie rozumieją – idą pikietować i krzyczeć że to jest złe – nigdy że coś jest dobre.

Po trzecie okazuje się że mądrzy ludzie, potrafią wykorzystać sytuację i nie jest ważne kto tu ma rację. Niekryty krytyk, platforma tosiewytnie i inni wiedzą dokładnie – tu nie chodzi o treści – tu nie chodzi o poglądy – tu nie chodzi o wolność słowa. Tu chodzi wyłącznie o ilość wyświetleń w analitics która bezpośrednio przekłada się na ilość wyświetleń reklam i pieniądze od reklamodawców. Można na tym zarabiać, ale pytanie, gdzie jest granica? Marketing i jego teoria uczy koncentracji na kliencie – mądrze, ale czy aby nie lepiej jest klientowi pokazać co jest dobre? W Exulto nie proponujemy naszym klientom najdroższych rozwiązań, podpierając to durnymi faktami. Szukamy rozwiązań i zmieniamy często ich pomysły na lepsze, bardziej dochodowe, ale i bardziej cenne i mądre!

Po czwarte, możemy zobaczyć pewne problemy w sieci. Oczywiście to nie tylko sieć, bo są pisma typu Elle, czy Fakt w których są same głupoty dla odpowiedniego targetu. Tak czy siak nie profesjonalne dziennikarstwo wpływa na ludzi, nie ważne czy to Trwam, TVN czy jakiś videobloger krzyczący „siemanko witam w mojej kuchni”. Nie liczą się fakty, choć czasem taki slogan reklamowy krąży w telewizji, liczy się to co warto pokazać i co zwiększy oglądalność.

Życzę wszystkim zrozumienia mocy internetu, ale także zrozumienia tego że w wolnych mediach na wszystko trzeba brać poprawkę.

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń pod numer+48 511 99 33 12
lub zostaw nam swój numer, a oddzwonimy do Ciebie






Umów sie na spotkanie

Właściciel Exulto, Senior Webdeveloper

  • +48 511 99 33 12
  • biuro@exulto.pl
Czy Twoja strona
internetowa sprzedaje?
Sprawdź skuteczność swojej strony internetowej! Sprawdź teraz! x