Dla kogo pracowaliśmy?
Firma istnieje od niedawna na polskim rynku. Powstała z pasji, wiedzy oraz bogatego doświadczenia zawodowego w tworzeniu skomplikowanych i fantazyjnych konstrukcji. Sferyczne formy, ukształtowania przestrzenne, sklepienia kolebkowe, krzyżowe, faliste – praktycznie dowolnie modelowane powierzchnie od nowoczesnych trendów do rekonstrukcji zabytków to właśnie nasz świat.
Na początku ciężko było określić charakter znaku pod logo (brak charakterystyki, gips jako materiał ciężki do określenia wizualnie). Założyłem, że głównym symbolem w całym logo będzie stanowić litera K – ze względu na to, że marka firmy promuje się nazwiskiem. Co więcej, klient zaznaczył, że bardzo ważne jest podkreślenie eksluzywności – więc wyszedłem także z założenia, że fajnie byłoby literę K zamarkować w logo luźno stylizowanym na herb (podkreślenie ekskluzywności, najwyższej jakości, promowanie nazwiska niczym rodowodu). Zależało mi jednak tylko na luźnym odniesieniu do herba, więc szukałem motywów kształtujących markę działalności gdzie indziej. Stwierdziłem, że odniosę się w logo do dwóch źródeł:
– motto – odniosłem się do motto, które tak bardzo nawiązuje do tworzenia świata. Dlatego też uznałem, że podstawową formę logo powinna stanowić najbardziej idealna bryła, a więc kula. Nawiązuje w ten sposób do owej bryły (perfekcja), co więcej do Ziemi (planeta), a także dodatkowe obrysy również nawiązują do uproszczonego schematu solarnego naszego układu (w dalszym ciągu ukłon do tworzenia świata). Co więcej, dodatkowe linie mają tutaj też luźny charakter tak jakby kolejnych warstw gipsu, wykończenia prac, etc.
– działalności (tworzenie sztukaterii) – nawiązanie do wykończeń elewacji, stąd też spirale (nawiązanie do wykończeń różnych kolumnad, elewacji, etc).
Pozostańmy w kontakcie!
Chcesz wykorzystać moc nowoczesnych technologii? Zostaw nam swój numer telefonu, bądź email i odkryj możliwości jakie daje Ci Exulto!
Identyfikacja wizualna, to podstawa część profesjonalnej marki.
Dzięki dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej, Twoja marka może zostać w głowie klienta na zawsze. Kolor, krój pisma, odpowiedni znak, w projektowani logotypów szczegóły mają największe znaczenie. Logo, to jednak nie wszystko. Twój wizerunek bazuje również na innych narzędziach pomocniczych, które dla klienta często są równie ważne, jak sama Twoja oferta. Napisz do nas, a zbudujemy razem silną markę, którą na zawsze pokochają Twoi klienci.