Facebook, AdWords, Mailing? Możesz mówić co chcesz, ale to właśnie strona internetowa jest najważniejszym narzędziem sprzedażowym i to od niej zależy sukces Twojej kampanii w internecie, bo to na niej wszystko zaczyna się i kończy. Oczywiste? Nie do końca…
Okazuje się że znaczna część przedsiębiorstw w ogóle nie inwestuje we wstępną analizę strony i jej testy. Strony są projektowane bez ścisłego opracowania celów, a to na nie w ciągu najbliższych kliku lat firma wyda znacznie więcej niż na samą stronę.
Zaprojektowane strony często nie przechodzą także testów użyteczności co powoduje że nawet jeśli treść jest świetnie napisana, nawet jeśli design ładnie wyglądający – strona nadal nie jest skuteczna.
Straty na reklamie w Twojej firmie – policzmy to!
Współczynnik odrzuceń to liczba użytkowników która po włączeniu strony nie była nią zainteresowana, im większy tym większe straty przynosi Twoja strona.
Na nie przetestowanych stronach współczynnik ten wynosi średnio nawet do 80%, zakładając więc że w tym miesiącu zainwestujemy nasz budżet w AdWords, reklamę na facebooku i pozycjonowanie organiczne, łącznie wydając 2500zł, co da nam 1000 nowych użytkowników to aż 80% z nich zrezygnuje z dalszego oglądania strony.
2500zł * 80% = 2000zł - suma zmarnowanych pieniędzy na promocję
20% * 1000 = 200 użytkowników przeglądających stronę
Współczynnik konwersji to liczba wszystkich użytkowników, do tych, którzy faktycznie dokonają zakupu na naszej stronie. Jego przeciętna wartość wynosi średnio do 5%.
Wydając zatem 2500zł na nieskuteczną stronę, pozyskasz maksymalnie 10 z całego 1000 nowych klientów. Nie ma możliwości żeby przy takich współczynnikach konwersji i odrzuceń firma zarabiała na działaniach w internecie – mimo to błędy te często są powtarzane.
Czy można dostać więcej za mniej? To nie synergia – to statystyczne fakty!
Okazuje się jednak że przeprowadzona analiza stron konkurencji pozwala na zwiększenie skuteczności nawet do 20%, a przeprowadzenie badań użyteczności często nawet do 40%. Takie działanie może spowodować nawet 4 krotnie większą sprzedaż, a więc pozyskanie nie 10 a 40 nowych klientów. Innymi słowy – nie stać Cię na nie przetestowaną stronę.
Jeśli zamierzasz wydawać 2500 złotych w miesiącu na nie skuteczną stronę, to w przeciągu roku Twoje straty na reklamie mogą wynieść nawet 24.000zł. Nie pozwól na to i zainwestuj w skuteczną stronę internetową wybierając kompleksowe rozwiązanie od Exulto. Nasza firma pomoże Ci nie tylko zdobyć klientów, ale także sprawić by do Ciebie wrócili, przynosząc Ci coraz to większe zyski.
Pozostańmy w kontakcie!
Chcesz wykorzystać moc nowoczesnych technologii? Zostaw nam swój numer telefonu, bądź email i odkryj możliwości jakie daje Ci Exulto!
Stwórzmy razem potężną markę, którą bez reszty pokochają Twoi klienci.